Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Klarna Payment with Swish

Returer

Jag vill ångra mitt köp, hur går jag tillväga?

Du har alltid 14 dagars öppet köp hos oss. Om du skulle ångra ditt köp: Skicka ett mail till: info@ly.se med ditt ordernummer. Skriv att du vill utnyttja din ångerrätt.


OBS! Tänk på att förpackning och alla tillbehör måste skickas tillbaka tillsammans med produkten och vara i samma nyskick!

Returer vid ångerrätt betalas av kunden. För porta rekommenderar vi PostNords verktyg:
https://portal.postnord.com/onlineporto/

Vad gör jag med min produkt om den inte fungerar?

Skicka ett mail till info@ly.se med ordernummer samt vilken vara det gäller. Beskriv vad som hänt med varan.

Om produkten är felaktig så återkommer vi med en fraktsedel och vidare instruktioner på hur du ska få den utbytt.

Jag har mottagit en produkt som är transportskadad, vad gör jag?

Maila oss på info@ly.se och bifoga en bild på det skadade emballaget. Var också noga med att påpeka att ytteremballaget ser ut att ha skadats vid ombudet. De kommer då att göra en anmälan.

För ytterligare villkor läs igenom våra köpvillkor som du hittar här